Kurumsal Organizasyonu Yapılandırma

Etkin bir organizasyon yapısı, şirketlerin hedeflerine ulaşabilmesinin temelidir. En uygun hiyerarşik yapı ve organizasyon şeması şirketlerin kurumsallaşması açısından çok önemli bir basamaktır.

Sağlıklı iş ve bilgi akışı sağlanır,

Görev, yetki, sorumluluklar ve bölüm sınırları netleşir,

Yetki sorunlarının önüne geçilir,

Ünvanların standardizasyonu ile ortak dil oluşturulur,

Kişiye bağımlılık önlenir,

Verimsizliklerin ve mükerrer işlerin ortadan kaldırılması ile verimlilik artışına destek olur,

İş çıktılarında hatalar minimize edilir,

Gereksiz maliyetler azaltılır,

İç ve dış müşteri şikayetleri azaltılır, memnuniyetleri arttırılır,

Şirketin kurumsallaşmasına önemli etki oluşturulur,

Şirketin hedeflerine etkin ve verimli bir şekilde ulaşmasına katkı sağlar.

image