Pazarlama süreçlerinizin tüm adımlarına yönelik araştırmalar (Pazarlama Araştırmaları) gerçekleştirdiğimiz gibi belirli bir hedef pazara ve bu pazarın potansiyeline(Pazar Araştırması) yönelik araştırmalarda gerçekleştirmekteyiz. Bu kapsamda hizmetlerimizi hem tüketici pazarı odaklı hem de B2B pazarı odaklı gerçekleştirmekteyiz. Hedef kitlenizin tamamı ya da bir bölümü şirketlerden oluşuyorsa satın alma kararları sanılanın aksine tüketici pazarından oldukça farklı ve karmaşık bir yapı izliyor. Asıl karar vericilere, onları yönlendirenlere, son kullanıcılara ve benzerlerine yönelik B2B pazarlama odaklı bir bakış açısıyla araştırma tasarımı gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Vera olarak tüm bu ayrımlar ve uzmanlıklar dikkate alınarak araştırma tasarımlarımızı gerçekleştirmekteyiz.
Hem tüketici hem de B2B pazarına yönelik sunduğumuz araştırma hizmetleri 6 ana başlık altında toplanmaktadır.
· Marka Algısı ve Pazar Dinamikleri
· Müşteri ve Bayii Memnuniyeti Araştırmaları
· Gizli Müşteri ve Denetim Araştırmaları
· Bayi/Satış Kanalı Verimlilik Araştırmaları
· Tat Testleri
· Kurumsal İtibar Araştırmaları
· Reklam Araştırmaları
Ne, Nasıl?
- Ne Yapıyoruz?
-
Müşterilerimizin tüm iş süreçlerini inceleyip hizmet alanlarımız kapsamında çözüm önerileri geliştiririz. Önerileri birlikte inceleyip uygulanabilirliğine de yine birlikte karar veriririz. Kurum, kuruluş ve şahısların mevcut iş alanlarına vizyoner bir bakış açısı kazandırırız. İş ve ürün geliştirme konularında destek oluruz.
- Nasıl Yapıyoruz?
-
Kendilerine özgü dinamikleri nedeniyle farklı durumların içerisindeki müşterilerimizin süreçlerini kendi kültürü ve imkanlarını göz önünde bulundurarak inceleriz. Sürdürülebilir bir gelişim sağlamak adına verdiğimiz hizmetin her sürecine katılırız. Süreçleri kurgulayıp uçtan uca yöneterek doğabilecek problemleri öngörüp buna göre aksiyon alırız.